Wednesday, June 13, 2007

πσσσσσσσσσσ ειχα τα πρωτα μου comments απο τους αξιοτιμους πασκαλ και γεοργουσος τους οποιους επισημα ευχαριστω.... μετα απο καποιο σημειο απελπιστηκα στο κατα ποσο κποιος θα απαντησει.
κανοντας μια βολτα στα blogs των αλλων εκανα μερικα reply και τελικα επιασε...

αλλα πολυ συναισθημα,χωρις να ειμαι συνηθισμενος σε λογοτεχνια και τετοια Μου πεσε λιγο βαρυ...διαβασα μερικα blogs,ενα απο αυτα της αμαλιας και αναστατωθηκα, εχω κι εξεταστικη,,,
Η φοβερη δυνατοτητα που σου δινουν τα blogs ειναι να εξομολογηθεις.
πραγματι μερικα κειμενα ειναι σκληρα,,,η επαφη με το συναισθημα ειναι δυσκολη αφου η λογικη απαιτει μονο κοινο νου.
Το συναισθημα αντιθετα αποκαλυπτει την πραγματικη φυση του ανθρωπου

Σσε αντιθεση με τα αλλα μεσα ο χωρος των μπλογκς δεν σου θετει κανεναν περιορισμο,
ισως αποτελει ενα νεο πεδιο για μια επανασταση μεταμοντερνα lol

καποιοι εργαζονται σκληρα στο μπλογκ τους γραφοντας ποιηματα η λογοτεχνια.. εγω το πολυ πολυ να ξερναω λογια και σκεψεις οι οποιες δεν στεκουν, κυριως συσσωρευμενα ακουσματα απο δω κι απο κει και οχι αντικειμενα μελετης η σκεψης... αλλα μπορεις να πεις ουσιαστικα πραγματα οταν μιλας? σε μια ταβερνα πχ ποσο σημαντικα πραγματα μπορεις να πεις αφου η συζητηση οδηγει σε θεματα οτι να ναι αλλα ο καθενας πρεπει να πει κατι γιατι αλλιως θα το βουλωναμε.. μηπως να μασας παρα να μιλας ?

αλλα απο την αλλη αν μιλαμε μετα απο μελετη και περισκεψη μονο τοτε εξω η με τους αλλους πρεπει να λεμε μονο αστεια,βλακειες,εντυπωσεις και επουδενι να αγγιζουμε κατι το ουσιαστικο.... γιατι πολυ απλα μεταξυ της μπριζολας και της μπυρας δεν μπορεις να κανεις ενα σοβαρο debate λολ brainstorming ειναι ο σωστος ορος γι αυτο θα ονομασω το blog μου brainstorming γιατι αυτο κανω λεω ασυνδετα πραγματα που βγαζουν νοημα μονο σε επιεπδο πρτασεων και οχι κειμενου,,,... μια μορφη αυτοματης γραφης και ενστικτου
που προφανως ειναι βλακωδες αλλα εχει σαν ασχολια πλακα και σε αποφορτιζει...

ιδρωνω με τα λογια....χαχαχ

2 comments:

Giorugosu said...

Καλά θα κάνεις να γράφεις ότι σου κατέβει... Αυτό είναι & το όλο νόημα της συγγραφής κατα την δική μου πάντα ταπεινή άποψη!
Προσπαθώ να πείσω ένα φιλαράκι να ανοίξει blog και όλο με ρωτάει τί θα γράφει;
Ότι σου κατέβει στο κεφάλι!

staycool said...

αχα αλλα στους επιδοξους συγγραφεις τι θα πεις?